beantwoord

geld terug bij vertraging

• 21 februari 2019
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Na moeizaam contact met de ns heeft men bepaald dat ik ong. 30 minuten vertraging heb gehad op mijn reis vandaag 21-2-2019 maar het waren ruim 2 uur. De trein naar Eindhoven is gestrand bij Rotterdam de Kuip.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 22 februari 2019, 11:48

Hallo Maes en welkom bij de NS Community.

Ik vermoed dat je een claim hebt ingediend en je hierop niet het antwoord hebt gekregen wat je had verwacht. In dergelijke situaties kun je reageren op de e-mail en via die weg je bezwaar indienen. Ik kan helaas weinig voor je betekenen in het geval van een Geld terug bij Vertraging claim.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Dat meen je niet.. Welk moeizaam contact was dat dan?

En gestrand bij de Kuip? Moest je daar de trein uit of zo dan (Rotterdam Stadion)?

Op zich geen schande (ben er geboren, maar geen voetbal fan) maar er rijden bijzonder weinig treinen vanaf dat station om je verder te brengen toch?

Dat weet NS ook wel, dus waren er vanaf daar geen bussen of zo?

Vertel.. Waar kwam je vandaan, waar moest je heen (okee richting Breda Tilburg Eindhoven dus) en waarom gestrand bij de Kuip?

Treinen die normaal over de HSL zouden rijden gingen via Dordrecht (zonder daar te stoppen overigens)...
Hallo Maes en welkom bij de NS Community.

Ik vermoed dat je een claim hebt ingediend en je hierop niet het antwoord hebt gekregen wat je had verwacht. In dergelijke situaties kun je reageren op de e-mail en via die weg je bezwaar indienen. Ik kan helaas weinig voor je betekenen in het geval van een Geld terug bij Vertraging claim.

Reageer