beantwoord

geld terug bij vertraging?

• 22 februari 2019
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
ik moest omreizen via gouda toen ik op 20/2 van rdam blaak naar den haag cs wilde. reistijd van 17:46 tot 18:52. dat laatste had 18:21 moeten zijn. 52-21 lijkt mij een vertraging van 31 minuten. ik meen dat met 30 minuten of meer vertraging reizigers recht hebben op vergoeding. ik kwam dus wel een half uur te laat op mijn afspraak, maar 'het mijn ns systeem' meldt dat ik niet voldoende vertraging had gehad. nu breekt mijn klomp.
icon

Beste antwoord door Danny NS 22 februari 2019, 17:43

Hoi MGNS en welkom op de NS Community!

Vervelend om te lezen dat je claim is afgewezen. Heb je een mail ontvangen waarin we aangeven dat we de claim hebben afgewezen? In dat geval kan je op deze mail reageren, geef hier aan wat je hier ook aangeeft. Mijn collega's van de klantenservice zullen deze claim dan opnieuw in behandeling nemen.

Gaat je dat op deze manier lukken?
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi MGNS en welkom op de NS Community!

Vervelend om te lezen dat je claim is afgewezen. Heb je een mail ontvangen waarin we aangeven dat we de claim hebben afgewezen? In dat geval kan je op deze mail reageren, geef hier aan wat je hier ook aangeeft. Mijn collega's van de klantenservice zullen deze claim dan opnieuw in behandeling nemen.

Gaat je dat op deze manier lukken?
nee, heb geen mail ontvangen. claim werd direct bij aanmelding afgewezen.
verder wacht ik nog op de afhandeling van een andere claim die wel werd toegewezen, maar dan tegen het verkeerde tarief, nl 2de klas terwijl ik 1ste klas had gereisd. zou ik binnen enkele dagen nadere info over krijgen ... maar helaas stilte.
Wat betreft je eerste claim waar je geen bevestiging van hebt gekregen wil ik je verzoeken deze in te dienen via ons contactformulier. Laat hier alle benodigde informatie achter voor mijn collega's. Je claim zal dan in behandeling worden genomen door een collega en niet door een computer.

In dit contact kan je ook gelijk informeren naar je andere claim 🙂.

Reageer