beantwoord

geld terug bij vertraging

• 11 januari 2021
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Beste medewerker,

Op 29 dec 2020 nam ik de trein in Tilburg van 15.33 naar Nijmegen. Door een vertraging kwam ik pas om18.06 in Nijmegen. Ik heb de stappen gevolgd om mijn geld terug te krijgen onder het kopje "geld terugbij vertraging". Er kwam een melding dat de vertraging te weinig is om tot uitbetaling over te gaan, en kon ik het ingevulde niet verzenden. Kunt u er voor zorgen dat de betaling van 7 euro en nog wat vanwege vertraging, plaats vindt? Alvast bedankt.

Mvg, Mieke Aarts

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 januari 2021, 12:21

Ik begrijp dat u de aanvraag hebt gedaan via Mijn NS. Waarschijnlijk lukt de aanvraag wel als u dit formulier gebruikt.

Het is mogelijk dat de aanvraag weer automatisch wordt afgewezen, omdat het systeem dus denkt dat u minder dan 30 minuten vertraging had. U kunt dan reageren op de mail met de afwijzing en uw claim toelichten. De claim zal dan door een echt persoon opnieuw worden beoordeeld.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Ik begrijp dat u de aanvraag hebt gedaan via Mijn NS. Waarschijnlijk lukt de aanvraag wel als u dit formulier gebruikt.

Het is mogelijk dat de aanvraag weer automatisch wordt afgewezen, omdat het systeem dus denkt dat u minder dan 30 minuten vertraging had. U kunt dan reageren op de mail met de afwijzing en uw claim toelichten. De claim zal dan door een echt persoon opnieuw worden beoordeeld.

Reageer