beantwoord

geld terug bij vertraging

  • 21 November 2023
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

Zondag 19 nov. Kwam de trein uit Amsterdam C niet om 21:11 in Groningen aan en daardoor misten we de aansluiting naar Roodeschool en moesten bijna een uur wachten. Hoe vraag ik geld terug?

icon

Beste antwoord door Tamzin 21 November 2023, 11:34

Bekijk origineel

7 reacties

Als u aansluitend vervoer mist hebt u daarvoor geen recht op teruggave. Alleen als uw NS-trein minimaal 30 minuten vertraging had kunt voor het NS-deel vergoeding aanvragen.

Het is hetzelfde als wanneer u in Groningen de aansluitende bus naar bijv. Zoutkamp of Leek mist.

Reputatie 7
Badge +4

U had een reis met NS. Als u meer dan 30 minuten vertraging had, kunt u bij NS Geld terug bij vertraging aanvragen. Deze regeling is per maatschappij. Als u geen vertraging had bij Arriva zelf dan krijgt u daarvan niets terug. Vertraging die u oploopt bij de aansluiting van NS bij Arriva levert ook geen vergoeding op.

Goedemiddag,

 

601907389 

ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.. ik heb nog steeds niks ontvangen.

Reputatie 7
Badge +1

601907389 

ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.. ik heb nog steeds niks ontvangen.

Daarvoor moet je bij de klantenservice zijn. In dit forum kan niemand je dat vertellen.

Als je de datum geeft van indienen, dan kan er misschien een inschatting gegeven worden.

601907391 

ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.. ik heb nog steeds niks ontvangen.

Reputatie 7
Badge +1

ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.. ik heb nog steeds niks ontvangen.

Daarover kunnen we op dit forum niets zeggen.

Reputatie 7
Badge

@Maddy Maria is u een toezegging gedaan omtrent teruggave? Om wat voor reis ging dat?

Reageer