Zondag 19 nov. Kwam de trein uit Amsterdam C niet om 21:11 in Groningen aan en daardoor misten we de aansluiting naar Roodeschool en moesten bijna een uur wachten. Hoe vraag ik geld terug?
Als u aansluitend vervoer mist hebt u daarvoor geen recht op teruggave. Alleen als uw NS-trein minimaal 30 minuten vertraging had kunt voor het NS-deel vergoeding aanvragen.
Het is hetzelfde als wanneer u in Groningen de aansluitende bus naar bijv. Zoutkamp of Leek mist.
U had een reis met NS. Als u meer dan 30 minuten vertraging had, kunt u bij NS Geld terug bij vertraging aanvragen. Deze regeling is per maatschappij. Als u geen vertraging had bij Arriva zelf dan krijgt u daarvan niets terug. Vertraging die u oploopt bij de aansluiting van NS bij Arriva levert ook geen vergoeding op.
Goedemiddag,
601907389
ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.. ik heb nog steeds niks ontvangen.
601907389
ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.. ik heb nog steeds niks ontvangen.
Daarvoor moet je bij de klantenservice zijn. In dit forum kan niemand je dat vertellen.
Als je de datum geeft van indienen, dan kan er misschien een inschatting gegeven worden.
601907391
ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.. ik heb nog steeds niks ontvangen.
ik ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg.. ik heb nog steeds niks ontvangen.
Daarover kunnen we op dit forum niets zeggen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.