beantwoord

Geld terug bij vertraging aanvragen met een Studenten OV

• 8 april 2014
  • 6 reacties
  • 13114 Bekeken

Kun je als je een studenten ov hebt ook geld terug vragen bij vertraging bvd Sonja Lousberg
icon

Beste antwoord door Wiarda 8 april 2014, 21:34

Alle informatie hierover kun je vinden op de pagina Geld terug bij vertraging
Bekijk origineel

6 reacties

Alle informatie hierover kun je vinden op de pagina Geld terug bij vertraging
Dank je
Dank je
Badge
Dag Wjglousberg, welkom op het forum. Het is inderdaad mogelijk om 'geld terug bij vertraging' aan te vragen. Ook al reis je met een studenten OV. Dank voor je reactie en link Wiarda. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten' en ik heb je vraag een beetje aangepast. Vriendelijke groet, Leny
Let op, dit is een grote wassenneus zoals de NS het hier verkondigt. Je hebt met een studentenreisproduct ALLEEN recht op geld terug bij vertraging als de vertraging 59 minuten of langer duurt. De voorwaarden zeggen namelijk dat je bij 30 minuten recht hebt op 2 euro 27 als vergoeding, maar er staat echter dat je geen recht hebt op geld terug bij vertraging als de uitbetaling minder als 2 euro 30 bedraagt. Dus ze zijn studenten niets verschuldigd als ze niet meer dan 59 minuten vertraging hebben opgelopen. Uiterst hypocriet, maar wel weer echt de no service level die we van NS kennen. Als student heb je maar te slikken dat je vertraging oploopt, De NS houd niet van studerende reizigers.
Badge +3
Via Twitter begreep ik dat de 2,27 euro voor studenten wel wordt uitbetaald. Op mijn verzoek de pagina te verduidelijken, werd vervolgens negatief gereageerd.

Reageer