beantwoord

Geld terug bij vertraging afgewezen

• 11 september 2015
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo NS,
Waarom is mijn geld terug bij vertraging claim (claimnr 40955397) afgewezen ?

Ik stapte op donderdag 27 augustus jl om 6.52 uur op Rotterdam Centraal in de trein richting Lelystad Centrum.
Volgens de reisplanner komt de trein om 7.44 uur aan op Schiphol. Echter toen de trein bijna bij Schiphol was, kregen we te horen dat we niet verder konden vanwege een wisselstoring. We hebben ongeveer een kwartier stil gestaan in de Schiphol tunnel. Vervolgens ging de trein niet verder maar terug naar Hoofddorp. Om 8.15 uur stond ik nog op Hoofddorp...al met al heb ik meer dan een half uur vertraging gehad toen ik uiteindelijk op Schiphol aankwam.

Graag herziening van mijn claim.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 september 2015, 10:50

Hoi Fanny!

Goed dat je het claimnummer noemt. Ik heb meteen voor je gekeken.

Je hebt alles goed ingevuld, maar het systeem heeft een trein gevonden die wél goed reed. Dit is een geautomatiseerd proces, waarbij dit soort dingen soms voorkomen. Om die reden is de claim afgewezen. Uiteraard heb ik je claim meteen laten herstellen. De claim is nu toegewezen en je ontvangt € 7.71.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Fanny!

Je hebt alles goed ingevuld, maar het systeem heeft een trein gevonden die wél goed reed. Dit is een geautomatiseerd proces, waarbij dit soort dingen soms voorkomen. Om die reden is de claim afgewezen. Uiteraard heb ik je claim meteen laten herstellen. De claim is nu toegewezen en je ontvangt € 7.71.
Ok, dank je wel !

Hoi Fanny!

Reageer