beantwoord

geld terug bij vertraging afgewezen

• 5 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

Ik reisde op 17 september 2015 's morgens om 7.46 met de trein van Hengelo naar Zwolle. Vanwege een seinstoring kon dit niet rechtstreeks. De conducteur gaf aan dat we in Almelo en Deventer over moesten stappen. Dit heb ik gedaan met als gevolg dat ik om ca. 9.15 ipv 8.45 uur in Zwolle arriveerde. Mijn verzoek tot geld terug bij vertraging is tot mijn verbazing per brief van 28 september 2015 afgewezen. Ik ben het hier dus o.g.v. bovenstaande niet mee eens en vraag u om alsnog tot vergoeding over te gaan. Bij voorbaat dank. P. Koning (NS businesscard nummer ****).
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 oktober 2015, 12:43

Je hebt als reistijd 07.16 opgegeven. Dit had 07.46 moeten zijn, lijkt mij.

Ik heb de claim aangepast naar de juiste tijd, waardoor de claim meteen is goedgekeurd. Je krijgt hier apart bericht van.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Pascal, en welkom!

Je kaartnummer heb ik weggehaald, omdat dit privé is.

Die trein van 7.46 is niet verder gereden dan Nijverdal, vandaar het advies om over te stappen. Kun je mij het claimnummer geven? Dan kijk ik even voor je mee!
[Hallo, het claim nr is 40977543, ik heb trouwens ook een mail gestuurd naar nszakelijk omdat ik zag dat het kaartnr inderdaad weg is gehaald. vr groet,

Ik heb de claim aangepast naar de juiste tijd, waardoor de claim meteen is goedgekeurd. Je krijgt hier apart bericht van.

Klopt inderdaad, vertrektijd 7.46, bedankt voor de snelle service. Vr. groet, Pascal
Geen dank!

Reageer