beantwoord

Geld terug bij vertraging afgewezen

• 4 juli 2017
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Op 27 juni heb ik een treinreis gemaakt van Heerlen naar Rotterdam, waarbij ik precies een uur vertraging had. Nu krijg ik van jullie een mail dat dit goedgekeurd is en dat er 12,60 wordt betaald. Jullie hebben er een kortere vertraging van gemaakt en dan is ook nog eens het bedrag wat jullie terug betalen ook niet juist, want bij mij is de helft van 36,00 geen 12,60, maar 18,00, terwijl ik eigenlijk recht heb op de volledige ritprijs van 36,00 euro. Het is geen pretje om een uur in een stilstaande trein te zitten, vroeg op te staan en alsnog te laat te komen op een vergadering en dan ook nog worden afgescheept met een bedrag dat veel te laag is!!
Hopende dat u dit even voor mij nagaat en met vriendelijke groeten,
Silvia Janssen
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 4 juli 2017, 13:05

Welkom op het NS Serviceforum Silvia. Vertraging is nooit leuk, maar gelukkig hebben we een coulancebeleid. Ik kan er inhoudelijk lastig iets over zeggen. Ik lees dat je terugkoppeling hebt ontvangen per mail. Je mag je bezwaar gewoon terugmailen en dan nemen we dit in behandeling. Er zal dan maatwerk worden toegepast en iemand kijkt alles na. Dit kan wel even duren, maar dit is tegenwoordig de route om een bezwaar in te dienen. Dit dus middels een simpele reply op de door jou ontvangen mail.

Uiteraard hoop ik dat toekomstige treinreizen gewoon volgens planning zullen verlopen.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Silvia. Vertraging is nooit leuk, maar gelukkig hebben we een coulancebeleid. Ik kan er inhoudelijk lastig iets over zeggen. Ik lees dat je terugkoppeling hebt ontvangen per mail. Je mag je bezwaar gewoon terugmailen en dan nemen we dit in behandeling. Er zal dan maatwerk worden toegepast en iemand kijkt alles na. Dit kan wel even duren, maar dit is tegenwoordig de route om een bezwaar in te dienen. Dit dus middels een simpele reply op de door jou ontvangen mail.

Uiteraard hoop ik dat toekomstige treinreizen gewoon volgens planning zullen verlopen.

Reageer