beantwoord

Geld terug bij vertraging afgewezen terwijl wegens overvolle trein ik niet mee kon reizen

• 27 juni 2016
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Op 7 juni 2016 had ik een half uur vertraging op station Den Bosch. Eén trein viel namelijk uit en in de volgende trein kon ik (en een hoop anderen) niet in mee omdat deze te vol zat. Mensen werden tegengehouden door NS personeel dat ze niet meer mochten instappen. Toch wordt mijn aanvraag tot Geld terug bij vertraging afgewezen. Hoe kan dit? Het lijkt mij zeer onterecht.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 27 juni 2016, 15:20

Erg vervelend Marleen. Ik kan me voorstellen dat je hier nog even werk van maakt. Ik ga in je claim duiken. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Vermeld NAW-gegevens en claimnummer.

EDIT: Er was inderdaad sprake van uitval en daardoor grote drukte op het traject van Marleen. Claim is alsnog toegekend.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Een vervelende ervaring, Marleen v Son. Het is even wachten tot een NS-moderator dit topic oppakt.
Erg vervelend Marleen. Ik kan me voorstellen dat je hier nog even werk van maakt. Ik ga in je claim duiken. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen. Vermeld NAW-gegevens en claimnummer.

EDIT: Er was inderdaad sprake van uitval en daardoor grote drukte op het traject van Marleen. Claim is alsnog toegekend.

Reageer