Vanmiddag (12-04-2016) reden er geen treinen vanaf Amsterdam Centraal naar Eindhoven Centraal i.v.m. aanrijding met een voertuig tussen Utrecht Centraal en Den Bosch Centraal.
Nu wil ik zojuist mijn claim indienen, maar het systeem geeft aan dat ik niet uitgecheckt heb terwijl ik mijn kaart wel degelijk voor het poortje heb gehouden.
Hoe kan ik nu mijn geld terug krijgen?
Normaal gesproken pak ik de trein op Amsterdam Sloterdijk van 14.57 uur en ben om 16.27 uur in Eindhoven, dus was dat niet mogelijk dus heb ik ingecheckt om 14.43 uur en heb de trein van 14.47 uur van Amsterdam Sloterdijk naar Dordrecht gepakt en daar ben ik overgestapt op de intercity naar Venlo. Aankomsttijd in Eindhoven was 17.28 uur en heb toen uitgecheckt, al met al dus een uur vertraging opgelopen.
Kunt u mij verder helpen?
Beste antwoord door Tochjo
U moet even geduld hebben: reistransacties verschijnen niet direct in uw reishistorie. In theorie kan het tot 24 uur duren voor uw transacties in uw reishistorie staan, maar mijn ervaring leert dat het de afgelopen weken zo'n twee uur duurt voor transacties verwerkt zijn. Probeert u later vandaag of morgen nog eens te claimen; ik vermoed dat het dan wel zal lukken.
Bekijk origineel