beantwoord

Geld terug bij vertraging bij OV chip via Mobilitymixx

• 30 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 2362 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Rijksoverheid heeft nu voor zijn ambtenaren OV met Mobilitymixx.
Kan ik (via Mijn NS misschien?) toch geld terug bij vertraging aanvragen ( ik ben tenslotte degen die er last van heeft...)
icon

Beste antwoord door Marjan NS 31 oktober 2014, 13:31

Hallo Elka,

Met een Mobility Mixx kan je ook gebruik maken van de geld terug bij vertraging regeling. Je kunt het verzoek indienen met het standaard geld terug bij vertraging formulier. Het is alleen niet mogelijk om het verzoek in te dienen via Mijn NS.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Elka,

Met een Mobility Mixx kan je ook gebruik maken van de geld terug bij vertraging regeling. Je kunt het verzoek indienen met het standaard geld terug bij vertraging formulier. Het is alleen niet mogelijk om het verzoek in te dienen via Mijn NS.

Groet,
Marjan
In de eerste vraag op het formulier staat de Mobilitymxx-kaart wel genoemd, en direct daaronder staat de tip: online invullen gaat sneller.
Maar dat geldt dus niet voor de mobilitymixxkaart. Heel verwarrend en ergerlijk.
Wat is dat eigenlijk voor ouderwets gedoe met papieren formulieren, die je dan ook nog eerst moet aanvragen (waarom niet downloaden???), en waarschijnlijk ook nog per post moet versturen.
Lijkt mij gewoon ontmoedigingsbeleid... Niet echt klantvriendelijk dus!
In de eerste vraag op het formulier staat de Mobilitymxx-kaart wel genoemd, en direct daaronder staat de tip: online invullen gaat sneller.
Maar dat geldt dus niet voor de mobilitymixxkaart. Heel verwarrend en ergerlijk.

Jij hebt het wrs over de digitale versie?
Ik heb nu papieren formulieren aangevraagd en gekregen, en daar staat de Mobilitymixx kaart niet op vermeld, pfff. Dus ik heb dat maar onder OV-chipkaart geschaard...

Reageer