beantwoord

Geld terug bij vertraging door aanrijding

• 17 september 2019
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Om 8.21 zou de trein naar Lelystad Centrum vertrekken vanaf Laan van Noi. Zelf moest ik eruit bij Duivendrecht. Deze trein reed echter niet door een aanrijding met een persoon. De eerstvolgende zou om 8.51 komen, maar was er uiteindelijk pas rond 9.00. Ik heb dus meer dan een half uur vertraging.
Na mijn reis naar Duivendrecht moet ik nog een stukje met de bus. Moet ik dat dan opgeven als eindbestemming, of Station Duivendrecht?
icon

Beste antwoord door Thom 17 september 2019, 09:22

Nee, het wordt gecontroleerd aan de hand van uw uitcheck van de reis met NS. Station Duivendrecht moet u dus opgeven. De reis er na doet voor NS niet ter zake. Ze kijken puur naar de vertraging bij NS, niet aangaande uw reis. Als u te laat aankomt, doordat uw trein te laat was, dan staat dat dus los van Geld terug bij vertraging.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee, het wordt gecontroleerd aan de hand van uw uitcheck van de reis met NS. Station Duivendrecht moet u dus opgeven. De reis er na doet voor NS niet ter zake. Ze kijken puur naar de vertraging bij NS, niet aangaande uw reis. Als u te laat aankomt, doordat uw trein te laat was, dan staat dat dus los van Geld terug bij vertraging.
Goedemorgen Mrl. Welkom op de NS Community.

Wat spijtig dat je je hier tijdens je reis mee te maken had. Ik zie dat Thom het antwoord al heeft gegeven op je vraag! Ik hoop dat het hiermee lukt om de claim in te dienen.

Reageer