beantwoord

Geld terug bij vertraging en gevolgschade

• 14 september 2015
  • 2 reacties
  • 251 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik stapte op woensdag 02 september om 08.05 uur op Delft in de trein richting Venlo.
Volgens de reisplanner komt de trein om 09.30 uur aan op Eindhoven. Echter toen de trein bijna bij Breda was, kregen we te horen dat we niet verder konden vanwege een storing. We hebben ongeveer een kwartier stil gestaan in de Breda. Vervolgens ging de trein niet verder maar terug naar Den Haag. Uiteindelijk kwam ik om 13.00 uur naar Eindhoven. Maar het was te laat want mijn vliegtuig vertrok om 11.25...
Door de vertraging van NS trein heb ik mijn vliegtuig gemist!
Ik moest een nieuwe vliegticket kopen (voor twee personen want ik was met mijn man).
Ik wil graag mijn geld terug krijgen want het is niet mijn schuld.
icon

Beste antwoord door Inge NS 15 september 2015, 12:48

Welkom op het forum Daria! Erg spijtig dat je door deze storing je vliegtuig hebt gemist. Zoals Tochjo al heeft aangegeven wordt gevolgschade die is ontstaan door vertragingen niet vergoed. Mocht je dit in de toekomst onverhoopt nogmaals overkomen, dan raad ik je aan om z.s.m. met ons contact te zoeken, zodat we samen een alternatief kunnen zoeken.

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
NS is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van vertragingen. U kunt een beroep doen op de regeling Geld terug bij vertraging om een vergoeding te krijgen voor uw treinkaartjes, maar de kosten voor vervangende vliegtickets krijgt u niet vergoed.
Welkom op het forum Daria! Erg spijtig dat je door deze storing je vliegtuig hebt gemist. Zoals Tochjo al heeft aangegeven wordt gevolgschade die is ontstaan door vertragingen niet vergoed. Mocht je dit in de toekomst onverhoopt nogmaals overkomen, dan raad ik je aan om z.s.m. met ons contact te zoeken, zodat we samen een alternatief kunnen zoeken.

P.s. Ik heb de titel van je topic iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer