Vanochtend maar de OV Chip Plus-klantenservice gebeld (dat staat gewoon op de website van NS). Dat heb ik om 11:14 gedaan. De vriendelijke mevrouw verbond mij door naar de gtbv-klantenservice, die mij weer doorverwees naar het online webformulier... Kortom: wat er op de website staat m.b.t. de aanvraag van gtbv wanneer je in het bezit bent van een OV Chip Plus-abonnement komt totaal niet overeen met de handelingen en kennis van de klantenservice.
Zie ook mijn vorig topic over dit onderwerp: https://forum.ns.nl/geld-terug-bij-vertraging-36/ov-chip-plus-en-gtbv-ronde-3-38948
Ik ga maar even prutsen met dat online formulier, maar wellicht kan een moderator dit weer eens de organisatie inschieten?
Beste antwoord door Erryt NS
Hedendaags is er een groep medewerkers geïnstrueerd om claims voor NS Plus te verwerken. Vanwege deze groep moet het probleem nu zijn opgelost. Als er nog klachten zijn dan verneem ik die graag zodat ik die door kan spelen.
Bekijk origineel