beantwoord

Geld terug bij vertraging en OV Chip Plus: ronde 4

  • 11 February 2018
  • 34 reacties
  • 672 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Badge +3
.. en je IBAN natuurlijk 😛 of staat dat (en je e-mail adres en ov-chipkaartnummer) al in de claim :?
Ik volg het even niet Miriam: heeft Errit niet meer gegevens nodig wanneer hij een claim voor mij indient? Of gaat hij alleen helpen bij een afwijzing?
VIRM, stuur hem inderdaad daarbij zoveel mogelijk info over de reizen die je gemaakt hebt en wil claimen.
Als ik het goed begrijp gaat het al mis bij het indienen. Vandaar dat ik je hier ook bij wil helpen. Zodoende kan ik dit zelf ook eens ondervinden en deze bevindingen doorspelen.
Het is niet gemakkelijk om dit probleem op te lossen. Ik kan jullie wel vertellen dat het nog steeds onze aandacht heeft. We laten dit niet los voordat er een oplossing is gekomen. Hopelijk kan ik snel iets terugkoppelen.
Ik kan helaas geen update geven. Wel heb ik weer een reminder verstuurd dat ik echt graag iets van informatie krijg wat ik met jullie kan delen.
Is er al witte rook? Dit topic staat inmiddels al twee maanden open.
Zodra er witte rook is zal ik dat hier gelijk aangeven. Helaas is deze nog niet zichtbaar.
Hedendaags is er een groep medewerkers geïnstrueerd om claims voor NS Plus te verwerken. Vanwege deze groep moet het probleem nu zijn opgelost. Als er nog klachten zijn dan verneem ik die graag zodat ik die door kan spelen.

Reageer