Gisteren een reis gemaakt met de Intercity Direct. Vanwege een seinstoring bij Hoofddorp en de daabrij gepaarde uitgevallen treinen kwam ik met iets meer dan een kwartier vertraging op mijn eindstation. Aangezien ICD onderdeel uitmaakt evan de reis, kwam ik dus in aanmerking voor gtbv.
Vanochtend maar de OV Chip Plus-klantenservice gebeld (dat staat gewoon op de website van NS). Dat heb ik om 11:14 gedaan. De vriendelijke mevrouw verbond mij door naar de gtbv-klantenservice, die mij weer doorverwees naar het online webformulier... Kortom: wat er op de website staat m.b.t. de aanvraag van gtbv wanneer je in het bezit bent van een OV Chip Plus-abonnement komt totaal niet overeen met de handelingen en kennis van de klantenservice.
Zie ook mijn vorig topic over dit onderwerp: https://forum.ns.nl/geld-terug-bij-vertraging-36/ov-chip-plus-en-gtbv-ronde-3-38948
Ik ga maar even prutsen met dat online formulier, maar wellicht kan een moderator dit weer eens de organisatie inschieten?
Bladzijde 2 / 2
.. en je IBAN natuurlijk 😛 of staat dat (en je e-mail adres en ov-chipkaartnummer) al in de claim :?
Ik volg het even niet Miriam: heeft Errit niet meer gegevens nodig wanneer hij een claim voor mij indient? Of gaat hij alleen helpen bij een afwijzing?
VIRM, stuur hem inderdaad daarbij zoveel mogelijk info over de reizen die je gemaakt hebt en wil claimen.
Als ik het goed begrijp gaat het al mis bij het indienen. Vandaar dat ik je hier ook bij wil helpen. Zodoende kan ik dit zelf ook eens ondervinden en deze bevindingen doorspelen.
Het is niet gemakkelijk om dit probleem op te lossen. Ik kan jullie wel vertellen dat het nog steeds onze aandacht heeft. We laten dit niet los voordat er een oplossing is gekomen. Hopelijk kan ik snel iets terugkoppelen.
Ik kan helaas geen update geven. Wel heb ik weer een reminder verstuurd dat ik echt graag iets van informatie krijg wat ik met jullie kan delen.
Is er al witte rook? Dit topic staat inmiddels al twee maanden open.
Zodra er witte rook is zal ik dat hier gelijk aangeven. Helaas is deze nog niet zichtbaar.
Hedendaags is er een groep medewerkers geïnstrueerd om claims voor NS Plus te verwerken. Vanwege deze groep moet het probleem nu zijn opgelost. Als er nog klachten zijn dan verneem ik die graag zodat ik die door kan spelen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.