beantwoord

geld terug bij vertraging formulier

Ik probeer het formulier in te vullen om geld terug te krijgen omdat mijn trein vanochtend niet reed en ik hierdoor flinke vertraging had. Ik kan in het formulier wel het begin en eind station invullen, ook de tijd en hoeveel minuten vertraging kan ik invullen. Helaas kan ik daarna niet verder naar de volgende stap. Ik heb het geprobeerd via chrome en internet explorer en op beide is het me niet gelukt.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 20 januari 2017, 09:11

Inmiddels kan ik melden dat het Intercity Direct formulier weer naar behoren werkt. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik het graag.

Excuses voor het ongemak en het lange wachten.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo swiris, welkom op het NS Serviceforum!

Vervelend dat je vertraging hebt gehad! Probeer je een Geld terug bij Vertraging formulier in te vullen voor een reis met de IC Direct? Met dat formulier zijn de laatste tijd wat problemen. Met het andere formulier zijn geen problemen bekend. Wellicht was er een korte storing en is het je inmiddels gelukt?
Ik ben al twee weken bezig om het formulier vertraging met IC Direct in te vullen en heb hetzelfde probleem als SWIRIS. Heb hier ook telefonisch contact over gehad met NS en er werd mij verteld dat er een storing was. Dit was een week geleden. Helaas lukt het mij nog steeds niet om verder te komen in het formulier dan de eerste pagina. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Hallo swiris en Shariff, zoals ik al aangaf zijn er de laatste tijd wat problemen met het formulier om vertraging met de IC Direct in te dienen. We hebben dit signaal, dat het formulier nog steeds niet werkt, aangekaart bij de verantwoordelijke afdeling en dit wordt met hoge prioriteit opgepakt.
Inmiddels kan ik melden dat het Intercity Direct formulier weer naar behoren werkt. Mocht dit niet zo zijn, dan hoor ik het graag.

Excuses voor het ongemak en het lange wachten.
is er iemand op dit forum die zin heeft om vertragingsformuliertes in te vullen? volgens mij is er wel markt voor een persoon die dit invult. ik zou daar wel 30procent van het claimbedrag voor over hebben. ik doe het nu nl niet en ik denk vele reizigers met mij ondat ns dit niet gewoon automatisch doet. volgens tjalling moeten we daar nog tot 2023 op wachten(?!). beetje tzelfde als bij vliegtickets..

het is nu veel te omslachtig

ik denk op jaarbasis toch wel recht te hebben op 200-300 euro.
Als je je kaart aan je account koppelt is het echt appeltje-eitje, je selecteert dan de reis uit de reishistorie en met een paar extra gegevens is de claim ingediend. Wat wel jammer is is dat je je bankgegevens elke keer weer opnieuw in moet vullen.

Hoe zie jij dat dan voor je, jij mailt alle details naar iemand die dan de claim indient? Dan kun je toch net zo goed het formulier invullen?

Reageer