Skip to main content
beantwoord

geld terug bij vertraging formulier werkt niet

  • 25 April 2024
  • 9 reacties
  • 241 Bekeken

Hoi,

 

Ik wil geld terug vragen bij vetraging maar het formulier werkt niet.

Bij “Vertrektijd volgens dienstregeling” moet ik het volgende veld invullen:

 

--:-- -- 

 

Bij de laatste set -- kan ik niet invullen, maar hij zegt toch “Vul de ontbrekende gegevens in”

 

Hoe kan ik dit oplossen?

9 reacties

Goedemiddag AnneEller. Welkom bij de NS Community.

Wat vervelend dat het niet lijkt te lukken met het invoeren van een claim. Ik heb dit zojuist zelf geprobeerd en loop niet tegen hetzelfde probleem aan.
Probeer een andere browser of een ander device (dus telefoon/laptop/tablet). Wie weet helpt dat.

Badge +3

Vreemd inderdaad, ik kan in Chrome gewoon ‘1234’ intikken voor 12:34 

 

Heb ik ook, website staat in het engels:

Dat laatste is dus PM of AM.

Fijn dat een medewerker van de NS dat niet weet en dan simpelweg antwoord met “Mij lukt het wel! Klinkt meer als een jouw-probleem.” Had hij/zij natuurlijk ook gewoon even kunnen navragen bij hun eigen collega’s

 

Mij lukt het dus ook niet, net geprobeerd. Niet via laptop niet via telefoon!

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb jullie meldingen doorgezet zodat er naar gekeken kan worden. Hopelijk wordt dit snel opgelost. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Badge +3

Tja, de planner geeft vertrektijden gewoon in 24-uurs notatie, dus is het nogal suf/overbodig als je die op het GTbV formulier zelf moet gaan omzetten naar 12-uurs notatie (AM/PM).

Ikzelf krijg op de Engelstalige site gewoon 24-uursnotatie, zal dus aan de locale instellingen van je apparaat liggen.

Formulier geld terug lukt niet. Gebeld en moest via de ns site doen maar opnieuw krijg ik steeds vul ontbrekende gegevens in terwijl ik alles ingevuld heb!

Goedemorgen Sabri. Welkom bij de NS Community.

Er gaat momenteel iets fout met de invulvelden op meerdere formulieren op de website, waaronder de claims.
Momenteel is het nog niet bekend wanneer deze storing verholpen zou zijn. Ik wil je vragen het morgen weer te proberen.
Excuses voor het ongemak.

Reputatie 6
Badge +2

Deze storing zou inmiddels opgelost moeten zijn. Mocht dat niet het geval zijn, mag je dit altijd laten weten met de foutmelding die je hierbij krijgt.

Reageer