beantwoord

geld terug bij vertraging herzien

• 30 December 2015
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Het gaat om 41061806 ik had de trein van 12.42 op tilburg universiteit er was een brandalarm en we mochten de volgende trein niet halen. Dacht dan pak ik de bus uit gecheckt om 13.03. Bussen reden ook niet op breda Door het brandalarm. Toen mochten we erin. In gecheckt om 13.10. Normaal kom je dan aan om 13.16. Kwam pas aan om 13.46. Omdat de brandweer het spoor nog moest vrijgeven. Heb dus wel 30 min vertraging gehad. Verzoek om te herzien
icon

Beste antwoord door Sivan NS 31 December 2015, 15:23

Ashley, ik heb je claim bekeken.

Je claimt voor Breda - Breda Prinsenbeek met een vertrek van 13.12. Uit je bericht merk ik op dat je een ander traject moest reizen en een ander tijdstip wilde vertrekken. Vanaf Tilburg Universiteit gaat er geen trein om 12.42.

Ik heb je claim aangepast naar Tilburg Universiteit - Breda Prinsenbeek, vertrek 12.46 uur. De claim is nu wel goedgekeurd.

Let erop dat je jouw claim goed invult.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ashley. Ik zal jouw claim morgen opnieuw beoordelen.
Ashley, ik heb je claim bekeken.

Je claimt voor Breda - Breda Prinsenbeek met een vertrek van 13.12. Uit je bericht merk ik op dat je een ander traject moest reizen en een ander tijdstip wilde vertrekken. Vanaf Tilburg Universiteit gaat er geen trein om 12.42.

Ik heb je claim aangepast naar Tilburg Universiteit - Breda Prinsenbeek, vertrek 12.46 uur. De claim is nu wel goedgekeurd.

Let erop dat je jouw claim goed invult.

Reageer