beantwoord

Geld terug bij vertraging in Mijn NS werkt niet?

Ik vul in mijnns via reishistorie het Restitutieresistutieformulier in. Na verzenden krijg ik een nieuw leeg formulier. Ik heb van alles gecontroleerd en geprobeerd, maar het werkt niet. Wat ik heb gedaan: alles is ingevuld het vinkje is geplaatst. De cookies worden geaccepteerd. Ik heb het in Google Chrome en in internet explorer en op een PC alsook laptop geprobeerd.

Hoe kan dit niet werken? Wat doe ik nu?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 29 september 2018, 12:59

Hallo Treinende Geoloog, welkom op onze Community!

Dat is vervelend. Ik heb begrepen dat er gisteravond een storing was omtrent het indienen van de Geld Terug bij Vertraging claims en vermoed ook dat dit de oorzaak hiervan is geweest. Heb je vandaag nogmaals een poging gedaan? Mocht het vandaag ook niet lukken dan hoor ik het graag.

@duinsel Zou je dit vandaag ook nogmaals willen proberen?

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 1
Nope, vanochtend niet, en nu net (29-9-2018 14:50) nog steeds niet.
Succes met fixen.
Ontzettend vervelend. Ik ga er een melding van maken, hopelijk lukt het Treinende Geoloog en duinsel wel.
Reputatie 1
Idem voor mij. Alles ingevuld, maar na indienen niet de gebruikelijke bevestiging van ontvangst in de browser (of mail), maar een hele korte melding waarna ik het formulier weer terug krijg op het browserscherm. Het lijkt of de melding niet goed in het achterliggende systeem kan worden geschoten.
Reputatie 1
Net deed hij het weer voor mij
Wanneer kan ik geld terug vragen voor mijn vertraagde reis? Probeer het elke dag opnieuw, maar lukt niet.
Ook niet 1-10, avond.
Badge +3
Dit speelt al sinds donderdag, Twitter staat er vol mee dus het ligt niet aan je browser of cookies. Als het vandaag nog speelt is dat dus dag 3. Ook via het formulier (dus zonder Mijn NS) lukt het schijnbaar niet.
Badge +3
Top, dan geef ik dat even door aan wat mensen op Twitter die de moed al bijna opgegeven hadden :P

Edit: Helaas, zie https://twitter.com/R_vanUrk/status/1045998792154263552

Helaas niet 😞 pagina ververst zich zonder de aanvraag door te voeren. Wel bedankt voor het melden :)
1:28pm · 29 Sep 2018 · Twitter for Android
Badge +3
En de volgende.. https://twitter.com/JWeijermars/status/1046014223292215297

Helaas is het niet goed. Ik kan de claim nog steeds niet indienen. Ik ben me nog aan het bezinnen op de emoticon die hier het beste bij past:

2:29pm · 29 Sep 2018 · Twitter Web Client
Badge +3
Via https://twitter.com/Miss_Hellfire/status/1045701737498185730

@NS_online is er een storing op de website? Het lukt niet om m’n geld terug bij vertraging aan te vragen. Niet via mobiele website maar ook niet op de laptop
Badge +3
... Overbodig (maar werkt dus niet)
Hallo Treinende Geoloog, welkom op onze Community!

Dat is vervelend. Ik heb begrepen dat er gisteravond een storing was omtrent het indienen van de Geld Terug bij Vertraging claims en vermoed ook dat dit de oorzaak hiervan is geweest. Heb je vandaag nogmaals een poging gedaan? Mocht het vandaag ook niet lukken dan hoor ik het graag.

@duinsel Zou je dit vandaag ook nogmaals willen proberen?
Ik heb begrepen dat dit gisteravond laat opgelost is dus het zou weer moeten werken. Zo niet, dan hoor ik het graag!
Hmm, dat schiet natuurlijk niet op 😞 Heb je dit formulier al geprobeerd?
Hallo eefha. Helaas lijkt het erop of hebben we vanochtend weer last van haperende systemen. Ik vermoed dat je hierdoor wederom problemen hebt met het indienen van je claim. Blijf het vooral proberen. Het systeem ligt er niet uit maar heeft af en toe meer tijd nodig om alle aanvragen te verwerken.
Goedemorgen, ik probeer al langer dan een week verschillende dagen geld terug bij vertraging aan te vragen, maar het lukt nog steeds niet. Net geprobeerd en eveneens de melding "Het systeem is momenteel niet in staat om te beoordelen of u een claim kunt indienen voor deze transactie. Probeer het later nog eens." Is de storing nog niet opgelost? Is dit een nieuwe storing??
Hallo eefha. Helaas lijkt het erop of hebben we vanochtend weer last van haperende systemen. Ik vermoed dat je hierdoor wederom problemen hebt met het indienen van je claim. Blijf het vooral proberen. Het systeem ligt er niet uit maar heeft af en toe meer tijd nodig om alle aanvragen te verwerken.

Hoi Jouke,

Ik heb inmiddels 7x geprobeerd om geld terug te vragen, maar nog steeds geen succes..... Wat raad je me aan?
Nu 4 oktober lukt het nog steeds niet. Na het invullen en verzenden komt hetzelfde formulier weer tevoorschijn. Het overzicht van "mijn Claims" blijft leeg.

Reageer