Geld terug bij vertraging ivm kapotte kaartautomaat

• 8 januari 2016
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
claimnummer 41067525; Door een kapotte kaart/oplaadautomaat ben ik in Sittard uit de trein gestapt en heb mijn chipkaart in de automaat bij de ingang van het station opgeladen en ben ingecheckt. Daardoor heb ik mijn aansluiting gemist en kon 15 minuten later vertrekken. Mijn reis ging naar Meppel, daarvoor moest ik in Utrecht overstappen naar Groningen. Deze trein vertrok om 14.20 en ik kwam daar om 14.21 aan. Waardoor ik in Utrecht om 14.50 pas de volgende trein kon nemen. Alles bij elkaar had ik dus door de kapotte automaat in Geleen Lutterade 45 minuten vertraging. Daarom heb ik een klacht ingediend om geld terug te vragen met claimnummer 41067525. Deze is in eerste instantie afgewezen, maar ik had bij de aanmelding nergens de mogelijkheid om mijn verhaal te vertellen. Hierbij dus en verzoek ik nu opnieuw om mijn geld terug te vragen.

1 reactie

Hoi Anne, en welkom op het forum. Ik heb de titel van je topic gewijzigd, zodat het meteen duidelijk is waar jouw topic over gaat.

Je claimt voor Sittard - Meppel. Je schrijft dat je in Sittard uit de trein bent gestapt en dat je bent vertrokken vanaf Geleen Lutterade. Je hebt hier ook niet ingecheckt, ik vermoed vanwege het niet kunnen laden van je kaart. Voor dit deel van de reis heb je dan ook niet betaald. De reis van Sittard naar Meppel is ongeveer 3 uur en 10 minuten. Met de trein van 12.30 (je claimt voor 12.29 maar die zie ik niet terug) zou je om 15.42 aankomen in Meppel. Jij bent om 16.09 en dus 27 minuten later uitgecheckt.

Reageer