beantwoord

Geld terug bij vertraging, niet iedereen kan mee in trein

  • 15 december 2015
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Mijn claim voor geld terug is afgewezen, omdat NS aangeeft dat ik geen vertraging zou hebben. Een trein viel uit en de volgende trein was 6 bakken te kort en daardoor kon niet iedereen mee. Ik liep daardoor meer dan 30 minuten vertraging op. Hoe zit dit?
Dit zal nog wat worden komend jaar. Als ik de krant en NS mag geloven zal dit heel veel voor gaan komen.
Graag helderheid.
icon

Beste antwoord door Tochjo 16 december 2015, 06:49

Claims worden automatisch beoordeeld door een computer. Die ziet alleen dat de tweede trein wel gereden heeft, niet dat u niet meekon. U kunt in het vervolg zo'n claim beter via de klantenservice indienen, zodat u direct een toelichting kunt geven. Nu kunt u alsnog contact opnemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten en te vragen of deze opnieuw beoordeeld kan worden.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Claims worden automatisch beoordeeld door een computer. Die ziet alleen dat de tweede trein wel gereden heeft, niet dat u niet meekon. U kunt in het vervolg zo'n claim beter via de klantenservice indienen, zodat u direct een toelichting kunt geven. Nu kunt u alsnog contact opnemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten en te vragen of deze opnieuw beoordeeld kan worden.

Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Reageer