Dit zal nog wat worden komend jaar. Als ik de krant en NS mag geloven zal dit heel veel voor gaan komen.
Graag helderheid.
Beste antwoord door Tochjo
Claims worden automatisch beoordeeld door een computer. Die ziet alleen dat de tweede trein wel gereden heeft, niet dat u niet meekon. U kunt in het vervolg zo'n claim beter via de klantenservice indienen, zodat u direct een toelichting kunt geven. Nu kunt u alsnog contact opnemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten en te vragen of deze opnieuw beoordeeld kan worden.
Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel
Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.