beantwoord

geld terug bij vertraging: nooit op aankomst station geweest

• 2 januari 2017
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Beste,

Ik wilde vanochtend reizen van Utrecht centraal naar Amsterdam Zuid. Echter, mijn trein reed niet verder dan amsterdam Rai. Daar ben ik dus uitgestapt en uitgecheckt. Normaal stopt de trein niet op Amsterdam Rai. Hoe kan ik in het geld terug bij vertraging formulier op mijnns invullen dat mijn reis naar Amsterdam zuid ging? Ik kan bij aankomststation alleen kiezen uit Rai.

Groeten, Rose
icon

Beste antwoord door mrfreeze 2 januari 2017, 17:00

U kunt de claim het beste schriftelijk indienen, dan kunt u ook een toelichting geven. Als u Mijn NS gebruikt, is die mogelijkheid er niet en is de kans groot dat de computer de claim automatisch afwijst.
Je kunt het papieren formulier hier bestellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hallo rosekoopman, als u uitgecheckt bent op RAI kunt u inderdaad niet aangeven dat uw gewenste aankomststation Amsterdam Zuid is. Uw chipkaart weet immers niet dat u eigenlijk naar een ander station wilde reizen...

Als u per trein was doorgereisd naar Zuid dan had u dat in Mijn NS kunnen markeren als eindstation.
Reputatie 7
Badge +3
U kunt de claim het beste schriftelijk indienen, dan kunt u ook een toelichting geven. Als u Mijn NS gebruikt, is die mogelijkheid er niet en is de kans groot dat de computer de claim automatisch afwijst.
Je kunt het papieren formulier hier bestellen.

Reageer