beantwoord

Geld terug bij vertraging - vervangend vervoer

• 22 november 2015
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Afgelopen week wilde ik van Eindhoven Beukenlaan naar Tilburg Universiteit. Toen ik halverwege op weg was naar Ehv Beukenlaan, zag ik dat er niets reed, dus besloot ik de bus te pakken naar centraal station Eindhoven, omdat ik dacht daar meer kans te maken om wel in Tilburg te geraken. Uiteindelijk heb ik vanaf daar een intercity naar Tilburg centraal kunnen pakken, waarnaar ik in Tilburg de bus naar de universiteit heb gepakt.

Ik ben én een half uur later op bestemming aangekomen én ik heb extra kosten gemaakt met de bus om op bestemming te komen. Hoe werkt dit dan met geld terug vragen? Aangezien ik op de website alleen centraal Ehv en Tilburg kan selecteren, omdat ik hier officieel alleen in en uitgecheckt heb bij de NS...
icon

Beste antwoord door Pe_pe 22 november 2015, 13:44

Officieel hoort u in een dergelijk geval op Eindhoven Beukenlaan in te checken en dan te wachten tot NS alternatief vervoer aanbiedt. Waar dat vervoer ook uit bestaat, u moet pas weer uitchecken op uw eindbestemming. In dit geval heeft u geen recht op welke vergoeding dan ook van NS, maar vragen kan altijd.
Bekijk origineel

1 reactie

Officieel hoort u in een dergelijk geval op Eindhoven Beukenlaan in te checken en dan te wachten tot NS alternatief vervoer aanbiedt. Waar dat vervoer ook uit bestaat, u moet pas weer uitchecken op uw eindbestemming. In dit geval heeft u geen recht op welke vergoeding dan ook van NS, maar vragen kan altijd.

Reageer