beantwoord

Geld terug bij vertraging via formulier is nog niet zichtbaar in mijn claims op mijn ns

• 15 February 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 4
Ik heb op 23 januari een formulier geld terug bij vertraging opgestuurd naar de NS, aangezien ik een uur vertraging had. Ik reisde met een ov-chipkaart en intercity direct toeslag, maar aangezien er verder nog een 1e klas toeslag op stond moest ik deze via het formulier geld terug bij vertraging indienen. Tot op heden heb ik deze claim nog niet teruggevonden onder 'mijn claims' bij 'mijn ns'. Ik had een tijdje terug ook een claim via geld terug bij vertraging ingediend en deze was sneller zichtbaar bij 'mijn claims'. Ik weet dat als ik na 28 werkdagen nog geen bericht heb gekregen dat ik contact kan opnemen. Ik vraag me nu alleen af waarom het langer duurt dan de vorige keer en of mijn formulier wel goed binnen is.
icon

Beste antwoord door Yvonne NS 15 February 2017, 12:41

Bekijk origineel

2 reacties

We hebben helaas een achterstand bij deze afdeling waardoor het langer kan duren. Zodra je claim in behandeling is kun je hem terugvinden onder "mijn claims". Toch nog even afwachten dus! Excuus voor het lange wachten.
Reputatie 4
We hebben helaas een achterstand bij deze afdeling waardoor het langer kan duren. Zodra je claim in behandeling is kun je hem terugvinden onder "mijn claims". Toch nog even afwachten dus! Excuus voor het lange wachten.

Bedankt voor u snelle reactie.

Reageer