Nu het via internet gaat krijg je niet eens meer te horen wat het gaat worden, waar is de restitutie beoordeling gebleven?
Ik heb nog bij 2 vertragingen recht op geld.
Beste antwoord door Thomas NS
Hallo Toon en welkom op het NS Serviceforum.
Wat vervelend om te lezen dat jij via de digitale weg geen restitutiebevestiging hebt ontvangen voor jouw claim. In de beschrijving van jouw reis zie ik dat een restitutie hier wel op z'n plek is. Wanneer heb je jouw (beide?) claims doorgevoerd? Soms levert het automatische nakijksysteem geen uitkomst, vooral als er complexe vertragingen of treinuitval wordt geconstateerd. Begrijp ik goed dat je ook geen afwijzing hebt ontvangen, maar überhaupt geen terugkoppeling op jouw verzoek?
Bekijk origineel
Wat vervelend om te lezen dat jij via de digitale weg geen restitutiebevestiging hebt ontvangen voor jouw claim. In de beschrijving van jouw reis zie ik dat een restitutie hier wel op z'n plek is. Wanneer heb je jouw (beide?) claims doorgevoerd? Soms levert het automatische nakijksysteem geen uitkomst, vooral als er complexe vertragingen of treinuitval wordt geconstateerd. Begrijp ik goed dat je ook geen afwijzing hebt ontvangen, maar überhaupt geen terugkoppeling op jouw verzoek?