beantwoord

Geld terug bij vertraging via internet

• 1 maart 2018
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Hallo, met het formulieren invul systeem werkte alles goed bij aanvraag restitutie.
Nu het via internet gaat krijg je niet eens meer te horen wat het gaat worden, waar is de restitutie beoordeling gebleven?
Ik heb nog bij 2 vertragingen recht op geld.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 1 maart 2018, 10:11

Hallo Toon en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend om te lezen dat jij via de digitale weg geen restitutiebevestiging hebt ontvangen voor jouw claim. In de beschrijving van jouw reis zie ik dat een restitutie hier wel op z'n plek is. Wanneer heb je jouw (beide?) claims doorgevoerd? Soms levert het automatische nakijksysteem geen uitkomst, vooral als er complexe vertragingen of treinuitval wordt geconstateerd. Begrijp ik goed dat je ook geen afwijzing hebt ontvangen, maar ├╝berhaupt geen terugkoppeling op jouw verzoek?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Toon en welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend om te lezen dat jij via de digitale weg geen restitutiebevestiging hebt ontvangen voor jouw claim. In de beschrijving van jouw reis zie ik dat een restitutie hier wel op z'n plek is. Wanneer heb je jouw (beide?) claims doorgevoerd? Soms levert het automatische nakijksysteem geen uitkomst, vooral als er complexe vertragingen of treinuitval wordt geconstateerd. Begrijp ik goed dat je ook geen afwijzing hebt ontvangen, maar ├╝berhaupt geen terugkoppeling op jouw verzoek?
En het mooie, we reden per trein naar Sevenum vanuit Venlo vanwege een defecte trein, daar met bussen verder naar Eindhoven, de bus chauffeur rijdt via een enorme omweg via rand Venlo naar Deurne, daar op de stoptrein gestapt, komt er vrolijk een intercity uit Venlo aan, met diverse goederentreinen gespot onderweg.
Rijdt de stoptrein een kwartier later aan, geen info onderweg gehad, totaal 2 uur onnodige vertraging.
Goed geregeld NS!

Reageer