beantwoord

Geld terug bij vertraging, waarom kan dat pas na 2 dagen?

• 3 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 153 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Waarom komt er in mijn reishistorie pas na 2 dagen de optie om geld terug bij vertraging te claimen?
Dan ben je het meestal weer vergeten, of is dat soms de bedoeling? Ik snap dat het even duurt om de gegevens van het OV chip
bedrijf te krijgen, maar ik zie niet in waarom er niet meteen een claim-optie bij kan staan zodra hij in mijn overzicht komt. Heb geprobeerd via de webassistent een antwoord te krijgen, maar de antwoorden slaan helemaal nergens op.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 oktober 2015, 10:36

Hoi Rik, en welkom!

Pe_pe, lijkt me niet nodig om een nieuw forumlid met zo'n reactie te verwelkomen.

In het topic dat door Theofiel wordt genoemd, schreef ik:
"Ik ben even naar de afdeling claims gelopen. Ik heb begrepen dat het systeem eerst op 24 uur stond. Dit bleek systeemtechnisch echter niet te werken. Om die reden is het naar 48 uur gezet. Het gaat dus om een beperking binnen het systeem, een soort zelfbescherming. Als het binnen die tijd mogelijk zou zijn, dan ontstaan hierdoor problemen in het proces."

Alle suggesties en signalen die hier worden genoemd m.b.t. Geld terug bij vertraging, zet ik door naar de afdeling die daarover gaat. In dit geval zal er voorlopig geen wijziging komen, maar men wordt zich dankzij (met name) dit forum wel bewust van de behoeften van onze klanten. Blijf dit soort dingen daarom vooral melden.
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op dit forum. Les 1: Waarom-vragen worden hier niet beantwoord. Als er door NS-op wordt gereageerd, bevat die reactie doorgaans een beschrijving van datgene waarvan naar het waarom wordt gevraagd, in plaats van een antwoord op de gestelde vraag.
Bedankt. We zullen zien. 🙂
Ik heb op dit forum eerder dezelfde vraag gesteld. Het antwoord dat ik vijf maanden later kreeg is dat de oorzaak hiervan een beperking in het systeem is en dat het niet waarschijnlijk is dat men hier wijzigingen in gaat aanbrengen.
Reputatie 4
Badge
Tip: zet op het moment van de vertraging direct voor twee dagen later een herinnering in je telefoon, dan vergeet je het niet.
Hoi Rik, en welkom!

Pe_pe, lijkt me niet nodig om een nieuw forumlid met zo'n reactie te verwelkomen.

In het topic dat door Theofiel wordt genoemd, schreef ik:
"Ik ben even naar de afdeling claims gelopen. Ik heb begrepen dat het systeem eerst op 24 uur stond. Dit bleek systeemtechnisch echter niet te werken. Om die reden is het naar 48 uur gezet. Het gaat dus om een beperking binnen het systeem, een soort zelfbescherming. Als het binnen die tijd mogelijk zou zijn, dan ontstaan hierdoor problemen in het proces."

Alle suggesties en signalen die hier worden genoemd m.b.t. Geld terug bij vertraging, zet ik door naar de afdeling die daarover gaat. In dit geval zal er voorlopig geen wijziging komen, maar men wordt zich dankzij (met name) dit forum wel bewust van de behoeften van onze klanten. Blijf dit soort dingen daarom vooral melden.
Wat is het systeem voor TV ?

Edit:

ah Traject Vrij zie ik, misschien handiger om wat minder afkortingen te gebruiken, zeker als de hele term nergens gebruikt wordt.
Sorry, het systeem voor Traject Vrij. Zal hem even aanvullen.

Reageer