beantwoord

geld terug bij vertraging werkt niet

  • 23 March 2021
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Ik probeer al sinds 12 maart jl geld terug aan te vragen bij een reis die ik niet kon afmaken. Ik krijg steeds de melding dat het systeem dat niet kan verwerken op dit moment. Ik heb al gebeld met klantenservice (een week geleden) daar zeiden ze dat er inderdaad een storing was die zou worden opgelost. Het is nog steeds niet mogelijk. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 23 March 2021, 17:53

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo gabrielle12345 en welkom bij de NS Community,

 

Het formulier is zoals al aangegeven een mogelijkheid om je claim alsnog in te dienen. We zullen deze dan beoordelen en een mail sturen als deze is beoordeeld. Als je het vervolgens niet mee eens bent kan je een reply sturen met je bezwaar.

Reputatie 7
Badge +1

Heeft u al geprobeerd om de claim in te dienen via het handmatige formulier als het niet lukt via uw Mijn NS?

Reageer