Hoe vraag je geld terug bij vertraging (GTBV) aan met een NS Flex Weekendvrij abonnement. Ik heb een mijn NS account en heb gisteren een reis gemaakt, maar zie deze nog niet terug in mijn reishistorie.
Werkt GTBV anders bij een NS flex abonnement dan een klassiek abonnement?
Op hoeveel geld heb je recht bij een uur vertraging met een NS Flex weekendvrij abonnement welke mij 28 euro kost?
Beste antwoord door Anonymous
hoeveel je betaalt voor je abonnement doet er voor gtbv niet toe bij ns flex. Je krijgt bij vertraging in de vrije reisperiode van je flex abonnement een vergoeding die gebaseerd is op vol tarief van de gemaakte reis, ook als je dat niet betaald hebt voor de reis
Bij een uur vertraging in het weekend tussen bijvoorbeeld Amsterdam Centraal en Den Helder krijg je als je met flex weekend vrij gereisd hebt 15,50 euro, hetzelfde als wanneer je de reis tegen vol tarief had gemaakt. Bij een half uur krijg je de helft
Kan gewoon via het formulier op de website of via mijn ns (uitgezonderd hsl) zodra de reis in je reishistorie staat