beantwoord

Geld terug claim afgewezen

20 april jl heb ik na lang gewacht te hebben op Amsterdam Zuid uiteindelijk een trein naar Den Haag CS kunnen krijgen (terwijl ik op HS moest zijn). Er zou zogenaamd maar een kwartier vertraging zijn, wat uiteraard niet het geval was. Vervolgens toen er wel wat ging rijden paste er niet genoeg mensen in de trein, waardoor onder andere ik, op het perron moesten achterblijven en ik nog later thuis was. Volgens de ontvangen email was er echter helemaal geen sprake van vertraging die dag terwijl de vertraging bijvoorbeeld wel gewoon op Twitter staat. Dus ik vroeg mij af waarom de claim is afgewezen. (claim 41144559).
icon

Beste antwoord door Sivan NS 10 mei 2016, 09:47

Dvdhoog, excuses voor de late reactie. Ik heb je claim alsnog bekeken.

De trein van 19.20 reed inderdaad niet. Gelet op de rapportages en jouw reistransacties, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloopt jouw volgende reis een stuk prettiger!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi dvdhoog, en welkom!

Helaas gaat het ons niet lukken om je claim eerder dan maandag opnieuw te beoordelen. Hopelijk vind je het goed om tot die tijd te wachten. Zo niet, bel dan even met 030-7515155.

Groet,
Sivan
Dvdhoog, excuses voor de late reactie. Ik heb je claim alsnog bekeken.

De trein van 19.20 reed inderdaad niet. Gelet op de rapportages en jouw reistransacties, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloopt jouw volgende reis een stuk prettiger!

Reageer