Geld terug dagretour

  • 3 januari 2020
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb een dagretour gekocht maar het moest een enkele kaart zijn hoe gata het dan met het geld


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u het dagretour heeft gedownload en geopend, krijgt u geen restitutie. In het wat onwaarschijnlijke geval dat downloaden nog niet heeft plaatsgevonden, kunt u het beste contact opnemen met Klantenservice.

 

U kunt met een dagretour de enkele reis ook maken, doorgaans is het toch gebruiken van een e-ticket de meest pragmatische oplossing. Niet gebruiken is geld kwijt. Bij een goedkoop actiekaartje voor een dagretour is een enkele reis overigens veelal niet eens mogelijk.

Reputatie 7
Badge +3

Een eenmaal gekocht e-ticket kan niet gewijzigd worden en er kan geen geld terug voor gegeven worden.

In het geval het ticket niet is geopend/gedownload/geprint/indeappgezet zou u telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice.

 

Reputatie 7
Badge +3

Mocht het een dagretour gekocht bij een kaartautomaat zijn en dus een eenmalig chipkaartje, dan kan deze mits er niet mee is ingecheckt ingeleverd worden bij een loket op een station en dan kunt u het geld ervoor terug krijgen.

Reageer