beantwoord

Geld Terug IcD formulier werkt weer: procedure claims minder dan 3mnd geleden tijdens defect?

• 20 januari 2017
  • 9 reacties
  • 255 Bekeken

Gelukkig werkt het Geld Terug formulier van de Intercity Direct weer. Echter in de periode dat het formulier niet werkte, was het dus ook niet mogelijk claims in te dienen binnen de drie maanden. Hoe kan ik deze claims indienen? Hier onder valt o.a. ruim 40 minuten stil staan op het spoor.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 januari 2017, 14:39

Ik kan aangeven dat we coulant omgaan met deze claims. Het advies is dus om deze claims alsnog gewoon in te dienen
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo kpjdr25 en welkom op het NS Serviceforum,

Ik ga voor je uitzoeken hoe wij met deze claims om zullen gaan. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.
Ik kan aangeven dat we coulant omgaan met deze claims. Het advies is dus om deze claims alsnog gewoon in te dienen

Hi ErrytNS,
Dat is goed te horen.

Echter het geld-terug formulier (https://mail.nsinternational.nl/optiext/optiextension.dll?ID=MofMfPpxIDWJmwaKaMt0yjbK9QXSXCsfWilBoQrSIojivTg2xHplR_lt8vQNw9xDXHlvDTxuUkeKRFtFAZ) laat je nog steeds niet toe om iets in te dienen waarbij de vertrekdatum langer dan drie maanden in het verleden ligt. Ik kan mijn claims van oktober dus niet indienen.
In dat geval wil ik je aanraden om het even via het contactformulier te doen kpjdr25.
Succes met wachten op een reactie van NS! Kan een moderator dit niet even oplossen voor TS?
Hoi Treinspotter123, ik snap dat je dat aangeeft echter via het forum behandelen wij geen Geld terug bij Vertraging claims. Dus door het contactformulier in te vullen kan TS alsnog zijn claim het beste indienen.
Hi, ik heb het contactformulier ingevuld om op die manier de claims in te kunnen dienen. Helaas denken jullie klantenservice collega's hier niet hetzelfde over:

"Graag reageer ik op uw verzoek tot terugbetaling in verband met vertragingen van 10 tot en met 21 oktober 2016. Ik vind het vervelend dat u te maken heeft gehad met deze vertraging. Mijn excuses hiervoor.
Uw verzoeken moet ik helaas afwijzen volgens de voorwaarden van de regeling ‘Geld terug bij vertraging’. Hierin is bepaald dat een verzoek tot terugbetaling binnen drie maanden na reisdatum door NS ontvangen moet zijn. Uw verzoek hebben wij na het verstrijken van deze periode ontvangen. De voorwaarden vindt u op www.ns.nl. "

Iets met een kastje en een muur is hier wel van toepassing :)
Hoe dit nu op te lossen?
Dat is balen, ik ga je helpen. Stuur mij maar een privébericht (door op mijn naam te klikken). Graag met je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, IBAN nummer, OV-chipkaartnummer en alle details over deze reis.
Ik heb alles teruggestort! In zo'n geval kunnen wij altijd nog even uitzoeken hoe en wat precies. Dus als het niet lukt en je hebt er wel recht op, neem even contact met ons op 🙂

Reageer