Skip to main content
Antwoord

Geld terug landelijke storing 3 april 2022

  • April 7, 2022
  • 8 reacties
  • 474 Bekeken

Hi,

 

Afgelopen zondag wilde ik retour Amsterdam-Breda maar was dit door de landelijke storing niet mogelijk. Ik ben uiteindelijk heen en terug gebracht met de auto en zou hier graag de kosten voor willen declareren.

 

Hoor graag welke aanvullende informatie jullie nodig hebben,


Groeten Louise

Beste antwoord door Thom

Hier vindt u alle informatie. Het principe is dat er ruimhartiger vergoed wordt dan normaal, er wordt wel om bewijsstukken gevraagd. U kunt niet zo maar autokosten opvoeren. Dan wordt het een graaipot. Als u een kaartje heeft, is beroep op Geld terug bij vertraging ook vaak een ingang.

8 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • April 7, 2022

Hier vindt u alle informatie. Het principe is dat er ruimhartiger vergoed wordt dan normaal, er wordt wel om bewijsstukken gevraagd. U kunt niet zo maar autokosten opvoeren. Dan wordt het een graaipot. Als u een kaartje heeft, is beroep op Geld terug bij vertraging ook vaak een ingang.


  • Op het juiste spoor
  • April 16, 2022

Ik heb weekend vrij en moest ik maandag terug en moest ik extra betalen 


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • April 16, 2022

Klik op deze link en u vindt alle informatie. Houd uw kaartnummer bij de hand.


  • Op het juiste spoor
  • June 8, 2022

Geachte dames en heren,

 

Wanneer wordt ons claim met betrekking tot de Landelijke Storing van 3 april 2022

afgehandeld?


  • Op het juiste spoor
  • June 8, 2022

Geachte dames en heren,

 

Wanneer wordt onze claim met betrekking tot de Landelijke Storing van 3 april 2022

daadwerkelijk afgehandeld?

Opmerking:

Reeds meer dan 40 e-mails en diverse telefoongesprekken

zonder succes gebleven!!!!!!!!!


  • Koploper****
  • June 8, 2022

Geachte dames en heren,

 

Wanneer wordt ons claim met betrekking tot de Landelijke Storing van 3 april 2022

afgehandeld?

Geen idee. Dat u aan de Klantenservice vragen.


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • June 8, 2022

Ik kan helaas geen indicatie geven. Ik kan wel aangeven dat we alle claims vroeg of laat zullen behandelen. Als je een bevestiging van de claim heb gehad dan zullen we je vanzelf laten weten of de claim is goedgekeurd of niet.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • June 8, 2022

Zelf had ik een nogal simpele en die is al weken geleden toegekend-toen duurde het nog weer wel bijna 3 weken voor bedrag (van busrit terug naar huis na afbreken treinrit) op de giro stond.

Steeds weer @mails sturen blokkeert enkel het systeem en houdt nog meer op en gaat U dus geen donder helpen. En zo enorm ontzettend groot zullen die bedragen nou ook weer niet wezen.