beantwoord

Geld Terug Online Ticket

Beste forumleden,

Via MijnNS probeer ik zojuist een Geld terug bij vertraging claim in te dienen voor een Dagretour ticket. Echter, stuit ik hierbij op de melding dat op betreffende dag geen reis gepland zou staan met de opgegeven dag en tijd. Dit is niet juist, als ik de reisplanner ook nu nog raadpleeg, staat deze rit er wel tussen.

Hebben jullie een idee waar het mis gaat en/of bestaat er een oplossing voor om deze bug te omzeilen? Voor het gemak heb ik een screenshot van de melding toegevoegd.

Groeten,
Arno

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 december 2018, 12:48

U gebruikt het formulier dat bedoeld is als met een eenmalige chipkaart gereisd is, maar u hebt gereisd met een mobiel ticket. Met een mobiel ticket kan niet worden in- en uitgecheckt. Met de vierkante code kunnen poortjes worden gepasseerd, maar dit wordt niet geregistreerd als in- en uitchecken.

U moet dit formulier gebruiken om een claim in te dienen.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U gebruikt het formulier dat bedoeld is als met een eenmalige chipkaart gereisd is, maar u hebt gereisd met een mobiel ticket. Met een mobiel ticket kan niet worden in- en uitgecheckt. Met de vierkante code kunnen poortjes worden gepasseerd, maar dit wordt niet geregistreerd als in- en uitchecken.

U moet dit formulier gebruiken om een claim in te dienen.
Beste Tochjo,

Hartelijk dank voor het advies, ik heb het via de andere weg geprobeerd.

Groeten,
Arno
Hallo ArKe2018 en welkom bij de NS Community.

Ik zie dat Tochjo je reeds op de juiste oplossing heeft gewezen. Is het daar allemaal wel gelukt?

Reageer