Op 13 juni had ik vertraging. Ik heb nog steeds geen vergoeding hiervoor gekregen. Wat moet ik doen?
geld terug reis
Beste antwoord door Treinspotter Ruben
Welkom op de community,
De ervaring leert dat het het beste is om nog (even) geduldig te wachten, omdat NS Klantenservice nu overbelast is en te kampen heeft met enorme achterstanden, zeker nu er door de stakingen steeds meer claims bij komen! Je kunt altijd contact opnemen met de Klantenservice, telefonisch of via de sociale media gaat dit het snelste, maar mogelijk zijn ook daar lange wachtrijen.
Ik had zelf ook 3 claims uitstaan bij NS, deze werden onlangs allemaal binnen 5 minuten achter elkaar toegekend/afgewezen (ongeacht de reisdatum), dus als je eenmaal aan de beurt bent, doen ze het wel goed, ik hoop in jouw geval ook!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.