beantwoord

Geld terug storing NS traject Hoorn e.o.

  • 10 december 2015
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Vorige week dinsdag was er geen treinverkeer vanaf Hoorn richting Amsterdam. Voor Purmerend, Heerhugowaard etc. werden vervangende bussen ingezet. Ik moest alleen naar Amsterdam Centraal en werd vriendelijk verzoekt om dan de reguliere bus (EBS, R-NET) te nemen. Hier moest ik mij inchecken terwijl ik een Traject Vrij abonnement heb bij de NS. Kan ik de kosten van deze reis terugkrijgen?
icon

Beste antwoord door Janou NS 29 december 2015, 11:30

Vorige week dinsdag was er geen treinverkeer vanaf Hoorn richting Amsterdam. Voor Purmerend, Heerhugowaard etc. werden vervangende bussen ingezet. Ik moest alleen naar Amsterdam Centraal en werd vriendelijk verzoekt om dan de reguliere bus (EBS, R-NET) te nemen. Hier moest ik mij inchecken terwijl ik een Traject Vrij abonnement heb bij de NS. Kan ik de kosten van deze reis terugkrijgen?



Ondanks mijn herinneringen en verzoeken heb ik geen privébericht van je ontvangen. In dit geval had ik de TS in een privébericht om zijn/haar gegevens gevraagd en aan de hand van het Ov-chipkaartnummer de reis er bij gehaald en deze kosten terug gestort.
Bekijk origineel

3 reacties

Vorige week dinsdag was er geen treinverkeer vanaf Hoorn richting Amsterdam. Voor Purmerend, Heerhugowaard etc. werden vervangende bussen ingezet. Ik moest alleen naar Amsterdam Centraal en werd vriendelijk verzoekt om dan de reguliere bus (EBS, R-NET) te nemen. Hier moest ik mij inchecken terwijl ik een Traject Vrij abonnement heb bij de NS. Kan ik de kosten van deze reis terugkrijgen?

Hallo meliceinwonderland en welkom op het NS forum! Vervelend dat je hierdoor extra kosten hebt moeten maken. Zou jij mij een privébericht willen sturen met je NAW gegevens en Ov-chipkaartnummer? Dan kijk ik met je mee. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "stuur bericht".
Vorige week dinsdag was er geen treinverkeer vanaf Hoorn richting Amsterdam. Voor Purmerend, Heerhugowaard etc. werden vervangende bussen ingezet. Ik moest alleen naar Amsterdam Centraal en werd vriendelijk verzoekt om dan de reguliere bus (EBS, R-NET) te nemen. Hier moest ik mij inchecken terwijl ik een Traject Vrij abonnement heb bij de NS. Kan ik de kosten van deze reis terugkrijgen?

Ik heb nog geen bericht van je ontvangen, mocht je dit nog willen mag dit natuurlijk en zal ik je via een privébericht verder helpen.
Vorige week dinsdag was er geen treinverkeer vanaf Hoorn richting Amsterdam. Voor Purmerend, Heerhugowaard etc. werden vervangende bussen ingezet. Ik moest alleen naar Amsterdam Centraal en werd vriendelijk verzoekt om dan de reguliere bus (EBS, R-NET) te nemen. Hier moest ik mij inchecken terwijl ik een Traject Vrij abonnement heb bij de NS. Kan ik de kosten van deze reis terugkrijgen?

Ondanks mijn herinneringen en verzoeken heb ik geen privébericht van je ontvangen. In dit geval had ik de TS in een privébericht om zijn/haar gegevens gevraagd en aan de hand van het Ov-chipkaartnummer de reis er bij gehaald en deze kosten terug gestort.

Reageer