beantwoord

Geld terug traject den haag -brussel 10 en 12 Jan

• 11 januari 2017
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

10 Jan hebbikbtreinbruchting Vlissingen (12.58) genomen, in wetenschap dat ik in Roosendaal vanwege problemen over moest stappen echter in Oudenbosch stopte sprinter uit Dordrecht (wat van te voren niet was aangekondigd) en bleek slechts een bus beschikbaar voor vervoer reizigers naar Essen. Aanwezige Ns man kon niet vertellen wanneer nieuwe bus kwam. Na half uur taxi moeten nemen naar Essen, , vandaar stoptrein naar Antwerpen, vandaar naar Brussel. Totale reistijd ongeveer 4 uur ipv op de website vermelde 2.40.
Ik wil kosten voor tickets terug. Zowel heen als terugreis.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 januari 2017, 19:19

Hallo Brusselman en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig om te lezen dat je niet mee kon met de bus. We proberen altijd iedereen nog thuis te krijgen indien de laatste trein niet gaat. Als dat niet met bus inzet gerealiseerd kan worden dan bestaat er een mogelijkheid om een taxi te nemen. Indien je deze op eigen initiatief neemt dan zijn deze kosten voor jezelf, volgens de voorwaarden zullen wij deze niet vergoeden. Ik wil je de volgende keer het advies geven of om dit verzoek bij het personeel in te dienen en anders contact op te nemen met onze klantenservice om aan te geven dat je niet meer thuis kan komen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als U op eigen initiatief een taxi neemt is dat voor eigen rekening en vergoedt NS die normaal gesproken niet.
Hallo Brusselman en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig om te lezen dat je niet mee kon met de bus. We proberen altijd iedereen nog thuis te krijgen indien de laatste trein niet gaat. Als dat niet met bus inzet gerealiseerd kan worden dan bestaat er een mogelijkheid om een taxi te nemen. Indien je deze op eigen initiatief neemt dan zijn deze kosten voor jezelf, volgens de voorwaarden zullen wij deze niet vergoeden. Ik wil je de volgende keer het advies geven of om dit verzoek bij het personeel in te dienen en anders contact op te nemen met onze klantenservice om aan te geven dat je niet meer thuis kan komen.

Reageer