beantwoord

geld terug vertraging

  • 16 January 2017
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Goedemorgen,

Ik wil geld terugvragen omdat de trein afgelopen zaterdag vertraging had waardoor ik van schiphol naar den haag strandde op hooffddorp weer terug kon naar schiphol en vanuit daar via rotterdam uiteindelijk in den haag uitkwam, maar de site https://mail.nsinternational.nl/optiext/optiextension.dll?ID=MofMfPpxIDWJmwaKaMt0yjbK9QXSXCsfWilBoQrSIojivTg2xHplR_lt8vQNw9xDXHlvDTxuUkeKRFtFAZ werkt niet.

Hoe krijg ik mijn geld terug ?

ik heb een persoonlijke ov kaart en kan het bewijs laten zien.
icon

Beste antwoord door Annewil NS 16 January 2017, 14:27

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo edisch, welkom op het NS Serviceforum!

Het online formulier om Geld terug bij Vertraging in te dienen voor een reis met de IC Direct werkt op dit moment niet goed. We zijn met hoge prioriteit bezig om dit in orde te maken. Ik zou je willen adviseren om het later deze week nog eens te proberen. Het indienen van een claim kan tot 3 maanden na de reisdatum.

Reageer