beantwoord

Geld terug vertraging

  • 10 juli 2019
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Beste,

Kan het kloppen dat 'Geld terug vertraging' niet werkt?
Ik krijg keer op keer de volgende melding:

Het systeem is momenteel niet in staat om te beoordelen of u een claim kunt indienen. Probeer het later nog eens.

Hoor het graag, alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Laura NS 10 juli 2019, 10:11

Hoi pwisse en welkom op onze NS Community!

Is het al langer dan 48 uur geleden dat je de betreffende reis hebt gemaakt? Soms kan het namelijk even duren voordat alles goed is verwerkt. Anders wil ik je aanraden om het hier zonder Mijn NS account in te dienen. Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi pwisse en welkom op onze NS Community!

Is het al langer dan 48 uur geleden dat je de betreffende reis hebt gemaakt? Soms kan het namelijk even duren voordat alles goed is verwerkt. Anders wil ik je aanraden om het hier zonder Mijn NS account in te dienen. Laat je weten of het is gelukt?
Inderdaad, zonder account gaat het wel! Bedankt!

Reageer