beantwoord

Geld terug vertraging onterecht afgewezen

• 7 juli 2019
  • 2 reacties
  • 292 Bekeken

Hi ns, ik heb een aanvraag gedaan voor geld terug omdat ik over mijn reis van Nijmegen naar Schiedam 4 uur heb gedaan in plaats van 1,5 uur. Mijn verzoek is door jullie afgekeurd en er wordt het volgende aangegeven: "U heeft recht op restitutie bij vertraging vanaf 30 minuten, of vanaf 15 minuten indien u met de Intercity direct reisde. Helaas kunnen wij daarom niet aan uw verzoek voldoen."
Graag wil ik dat jullie nogmaals naar mijn verzoek kijken. Het gaag om reisdatum 24 juni 2019
Alvast bedankt,
Anouk
icon

Beste antwoord door Tochjo 7 juli 2019, 21:45

U kunt het beste reageren op de mail waarin de afwijzing wordt meegedeeld. Geef zo specifiek mogelijk aan welke reis u gemaakt hebt en waar u op uw reis vertraging ondervond. De claim zal dan opnieuw worden beoordeeld.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt het beste reageren op de mail waarin de afwijzing wordt meegedeeld. Geef zo specifiek mogelijk aan welke reis u gemaakt hebt en waar u op uw reis vertraging ondervond. De claim zal dan opnieuw worden beoordeeld.
Welkom bij de Community, Anouk.

Op de Community kunnen we je claim helaas niet opnieuw beoordelen. Je kan, zoals Tochjo al aangeeft, het best reageren op de e-mail van de afwijzing. In je reactie dien je je rit toe te lichten en aan te geven het oneens te zijn met de afwijzing. Je claim zal dan opnieuw worden bekeken en beoordeeld.

Reageer