beantwoord

Geld terug voor extra kosten bij verplicht omrijden via Sloterdijk

• 24 maart 2017
  • 2 reacties
  • 319 Bekeken

Ik reis normaal tussen Leiden en Haarlem.

Door de verstoring vandaag moest ik omrijden via Sloterdijk.
Op Sloterdijk (het buiten-perron) is het verplicht uit en weer in-checken om op het hoofd-perron te kunnen komen.

Gevolg is dat ik zowel moet betalen voor
Leiden Sloterdijk: 5,00 E
Sloterdijk Haarlem: 1,50 E
-----------------------------------
Totaal 6,50 E

Normaal betaal ik 3,50 E voor het traject Leiden-Haarlem. Dat ik via sloterdijk gegaan ben was vanwege de verstoring, niet omdat ik het een leuk station vind.
Hoe kan ik die drie euro extra terug-vragen? Evt in combinatie met het geld terug voor de vertraging door het omrijden.
icon

Beste antwoord door Wouter NS 29 maart 2017, 17:15

Hoi Ruben2,

Excuses voor het lange wachten. Ik heb je de 3 euro terugbetaald die je te veel betaalde.

Voor meelezers: betaal je te veel door een verplichte overstap? Neem dan contact met ons op. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ruben2,

Wat balen dat je een omreis moest maken wegens een verstoring. Ik kijk graag na of ik deze extra kosten aan je terug kan geven.

Kan je mij je postcode, huisnummer, voorletter/achternaam, IBAN, OV-chipkaartnummer en geboortedatum sturen? Dit mag je sturen in een priv├ębericht. Dit doe je door op mijn naam en op Stuur bericht te klikken.

Geld terug bij vertraging kan ik niet voor je regelen. Hoe je dat regelt, lees je hier.
Hoi Ruben2,

Excuses voor het lange wachten. Ik heb je de 3 euro terugbetaald die je te veel betaalde.

Voor meelezers: betaal je te veel door een verplichte overstap? Neem dan contact met ons op. Je kunt contact opnemen via Facebook, Twitter, Chat of 030-7515155.

Reageer