beantwoord

Geld terug voor vertraging

• 6 juni 2016
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Hallo,

Op 31 mei ben ik van Heerlen naar Utrecht gereisd met 2 personen en door een auto voor het spoor hebben we 2 uur lang stilgestaan.
Mijn vraag is, ik had een dagkaart van ns spoorwinkel en op de site staat netjes; anonieme ov kaart inc dagkaarten kruidvat etc.

#1, op mijn dagkaart staat geen 12/14 cijferig kaart nummer
#2 als ik traject Heerlen- Utrecht Centraal of Heerlen -Schiphol (heb ik ook geprobeert) in typ krijg ik; traject niet bekend

Hoe fix ik dit?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 6 juni 2016, 12:02

Ik vermoed dat het met een kaartje van de Spoordeelwinkel lastig is het elektronische formulier voor geld terug bij vertraging te gebruiken. De gemakkelijkste optie voor u is naar een station met balie gaan, een papieren formulier halen en dat invullen. U voegt dan uw e-ticket toe bij het opsturen, en alles zou goed moeten komen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik vermoed dat het met een kaartje van de Spoordeelwinkel lastig is het elektronische formulier voor geld terug bij vertraging te gebruiken. De gemakkelijkste optie voor u is naar een station met balie gaan, een papieren formulier halen en dat invullen. U voegt dan uw e-ticket toe bij het opsturen, en alles zou goed moeten komen.
ok dankje!

Reageer