beantwoord

geld terug vragen

  • 15 september 2020
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

hallo ik wil al een tijdje mijn geld terug bij vertraging aanvragen (oudste 31 aug) en steeds kreeg ik de melding dat het systeem niet werkte. vandaag kreeg ik na de vraag je moet je reishistorie aanzetten (had ik toch al?) geen inzicht meer tot mijn reishistorie van voor 2 september... beetje vreemd! hoe kan ik het nu aanvragen? groet karin 

icon

Beste antwoord door loklok8 15 september 2020, 23:20

Heeft u het al een keer via het formulier geprobeerd? Die is niet gekoppeld aan uw Mijn NS. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heeft u het al een keer via het formulier geprobeerd? Die is niet gekoppeld aan uw Mijn NS. 

nee deze ken ik niet. ga het proberen. dank!

Goedemorgen kariet. Welkom bij de NS Community.

Zoals loklok8 aangeeft wil ik je verzoeken om zo veel mogelijk het 'handmatige’ formulier te gebruiken voor het indienen voor een 'Geld Terug Bij Vertraging' claim. Via Mijn NS gaat het geregeld mis.

Reageer