beantwoord

Geld terug vragen bij vertraging; kan mijn aankomst station niet invullen

  • 20 september 2017
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Bij het invullen van het aankomststation, is deze 1 seconde te zien, en daarna verdwijnt deze. Hij is vervolgens niet in te vullen, waardoor ik de aanvraag niet kan doen..
Een mooie boel is dit zo.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 21 september 2017, 21:58

Helaas geen extra info ontvangen van guidott. Mocht je hier zelf tegen aan lopen, probeer het dan een keer via Mijn NS of juist andersom via het formulier op onze website.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen guidott, welkom op het NS Serviceforum.

Wat vreemd dat je deze storing voor je hebt. Kan je aangeven hoe je de vertraging in wil dienen, doe je dat via je Mijn NS account of op deze pagina? Welk aankomststation probeer je in te vullen?

Als je het nu via Mijn NS doet, zou je het dan een keer met de link willen proberen die ik je net heb gestuurd?
Helaas geen extra info ontvangen van guidott. Mocht je hier zelf tegen aan lopen, probeer het dan een keer via Mijn NS of juist andersom via het formulier op onze website.

Reageer