beantwoord

Geld terug vragen geen antwoord

  • 13 januari 2017
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Op 1 november 2016 heb ik een verzoek ingediend om geld terug te vragen voor een reis van 31 oktober. Ik heb hier een bevestiging van ontvangen, met daarin dat ik binnen 3 weken bericht zou krijgen.
Het is nu bijna 3 maanden en nog steeds niets gehoord.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 januari 2017, 12:35

Hallo hcvls165 en welkom op het NS Serviceforum,

Er is momenteel een achterstand in het beantwoorden van e-mails. Mails betreffende claims of betalingen hebben de grootste achterstand. Ik kan je alleen het advies geven deze nog af te wachten, ik kan helaas geen indicatie geven wanneer je een reactie kan verwachten.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo hcvls165 en welkom op het NS Serviceforum,

Er is momenteel een achterstand in het beantwoorden van e-mails. Mails betreffende claims of betalingen hebben de grootste achterstand. Ik kan je alleen het advies geven deze nog af te wachten, ik kan helaas geen indicatie geven wanneer je een reactie kan verwachten.

Reageer