beantwoord

geld terug vragen - waar mailen?

• 8 april 2018
  • 7 reacties
  • 239 Bekeken

Ik kon een special actie nit ophalen hoe kan ik mijn geld terug vragen? Ik zie geen mail adres .
icon

Beste antwoord door Tochjo 8 april 2018, 20:19

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

De klantenservice van NS is niet met een direct e-mailadres bereikbaar. Er is wel een contactformulier, maar ik raad u af om dat te gebruiken. NS heeft namelijk een achterstand met het verwerken van berichten die via contactformulieren worden verstuurd.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

De klantenservice van NS is niet met een direct e-mailadres bereikbaar. Er is wel een contactformulier, maar ik raad u af om dat te gebruiken. NS heeft namelijk een achterstand met het verwerken van berichten die via contactformulieren worden verstuurd.
Het ging super snel met chatten op messenger. Het is opgelost. Goed dienst
Hartstikke fijn, Thierry1 🙂 Bedankt dat je het ons nog even laat weten hier!

Hoi.

Ik heb 28.02.2020 een factuur betaald.

Factuurnummer: ***. Bedrag ***. Nogmaals is al betaald. Ik heb al een betaalbewijs gestuurd via chat en telefonisch contact gehad. Ik verzoek u vriendelijk om uw betalingen te verifiëren voordat u een facturen naar iemands huisadres verstuurd en over de mail betalings herinneringen verstuurd. 

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

Bij voorbaat dank

Details verwijderd door Moderator

Badge

@Shaimasarah  dit is een openbaar forum en geen afgeschermd klantenservice gedeelte.  Uw gegevens staan nu openbaar en de reizigers die hier veelal reageren op de berichten met tips en adviezen kunnen u hiermee niet helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Klik snel op de drie puntjes en dan Bewerk om het weg te halen. Lukt het niet meer dan zal een moderator het doen.

Goedemiddag Shaimasarah en welkom bij de NS Community!

Zoals door Jeroen al aangegeven is dit een openbare Community, de meesten die hier actief zijn kunnen je hier niet mee helpen. Ik begrijp dat je al contact hebt opgenomen met onze Klantenservice, het beste wat ik kan adviseren om het daar te houden of te wachten op een reactie.

Reageer