beantwoord

geld terug wanneer laatste trein niet reed

• 6 juni 2019
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Ik had online een kaartje gekocht en ik moest de laatste trein van de dag terug nemen, maar die ging niet door. Daardoor heb ik helemaal geen gebruik kunnen maken van mijn ticket en zou ik mijn geld graag terug willen.
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 juni 2019, 21:46

Welkom bij de Community, Bjarne S.

Wat mrfreeze aangeeft klopt inderdaad. Een aanvraag voor vergoeding kan je indienen via Geld Terug bij Vertraging (en hierbij aangeven dat je je eindstation niet hebt bereikt).
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Weet je ook waarom de trein niet reed? Als het van tevoren aangekondigd was, heb je helaas geen recht op geld terug. Als het door een plotselinge verstoring kwam, zou NS normaal gesproken vervangend vervoer (bus/taxi) moeten regelen.
Welkom bij de Community, Bjarne S.

Wat mrfreeze aangeeft klopt inderdaad. Een aanvraag voor vergoeding kan je indienen via Geld Terug bij Vertraging (en hierbij aangeven dat je je eindstation niet hebt bereikt).
Jammer genoeg was dit wel van te voren aangegeven, maar wel te laat voor mij om het gezien te kunnen hebben.
De definitie van van te voren is "10 dagen". Dus als het niet meer dan 10 dagen van te voren aangegeven is dan heb je gewoon recht op GTBV.

Reageer