beantwoord

Geldigheidsduur vertraging verleden - aanvraag geld terug bij vertraging

• 1 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste NS,

Graag zou ik willen weten hoe lang men terug in het verleden "geld terug bij vertraging" mag aanvragen wanneer hij/zij bewijzen van betaling/reis hiervan heeft. uiteraard alle reizen €2,30 of meer, minimaal 30 minuten vertraging...

Voorbeeld:

- 25 maart 2018 op de heenreis om 07:36 een vertraging (ik heb hier dus aantoonbaar bewijs van, kan ik dit nog indienen/heeft het nut om nog in te dienen?

10 april 2018 terugreis - 15 mei heenreis - 7 juni terugreis
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 oktober 2018, 05:35

In artikel 7 van Voorwaarden Geld Terug Bij Vertraging voor reizen bij NS staat:

Het restitutieverzoek dient binnen een termijn van 3 maanden door NS te zijn ontvangen. Deze termijn vangt aan op de dag volgend op de dag van vertraging. Een restitutieverzoek dat na de termijn van 3 maanden door NS is ontvangen, wordt niet in behandeling genomen.
U kunt dus geen claims meer indienen voor de reizen op de vier data die u noemt.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
In artikel 7 van Voorwaarden Geld Terug Bij Vertraging voor reizen bij NS staat:

Het restitutieverzoek dient binnen een termijn van 3 maanden door NS te zijn ontvangen. Deze termijn vangt aan op de dag volgend op de dag van vertraging. Een restitutieverzoek dat na de termijn van 3 maanden door NS is ontvangen, wordt niet in behandeling genomen.
U kunt dus geen claims meer indienen voor de reizen op de vier data die u noemt.
Welkom bij de Community, Deen.

Aan de reactie van Tochjo heb ik niks meer toe te voegen 🙂

Je kan inderdaad voor de genoemde data geen claims meer indienen.

Als je nog vragen hebt zien we deze graag tegemoet!

Reageer