beantwoord

Gestrand door sneeuw op 8 feb - lukt me niet geld terug te krijgen via site

• 22 februari 2021
  • 2 reacties
  • 7 Bekeken

Ha NS, 

Jullie gaven op 8 feb dit jaar aan dat het mogelijk was van Utrecht Centraal naar Amsterdam Amstel te reizen. 

Ik en velen met mij zijn toen gestrand op station Breukelen. 

Op het perron werd niks omgeroepen - niks gecommuniceerd. Telkens 10 minuten voor de trein naar Amstel zou rijden, werd deze geannuleerd. Ik heb 2 uur op dat station staan verkleumen. Toen maar weer terug naar Utrecht.

Nu zag ik net dat er alsnog 12 euro in rekening is gebracht bij me.

Irritant, maar nog irritanter is dat toen ik dit geld wilde terug vragen ik dit zag:

Deze error is me veel te vaag en ik heb niet de tijd & zin te checken wanneer jullie systemen weer werken. Graag krijg ik dus gewoon bij deze asap m’n geld terug.

Joost

icon

Beste antwoord door Sascha NS 22 februari 2021, 18:59

Goedenavond Joost Boer. Welkom bij de NS Community.

Stuur je mij een privébericht met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en IBAN? Dan regel ik het gelijk voor je.

Edit: ik zal deze week niet meer actief zijn op de Community. Bij deze het advies om contact te zoeken met de Klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Joost Boer. Welkom bij de NS Community.

Stuur je mij een privébericht met daarin je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en IBAN? Dan regel ik het gelijk voor je.

Edit: ik zal deze week niet meer actief zijn op de Community. Bij deze het advies om contact te zoeken met de Klantenservice.

Reputatie 7
Badge +4

Dit is een forum waar reizigers elkaar helpen en geen postadres van NS. U zult het echt via Klantenservice moeten doen. Wij hebben geen toegang tot de administratie.

Reageer